WP_Post Object
(
[ID] => 65626
[post_author] => 3534
[post_date] => 2017-05-02 23:27:10
[post_date_gmt] => 2017-05-02 20:27:10
[post_content] => Tällä kertaa syyttävä sormi ei osoita United Airlinesin suuntaan.
Lentoyhtiöt ovat useiden uutisten mukaan sellaisia, jotka tuntuvat sortavan asiakkaittaan useimmiten muihin yhtiöihin verrattaessa. Vaikka monet kärsivät lentoyhtiöiden sääntöpolitiikasta, ei se tunnu yhtiöitä häiritsevän.
Tällä kertaa kärsijän rooliin pääsi Lontoosta Tokioon lentänyt Martin Pavelka. Hän tilasi hyvissä ajoin itselleen gluteenittoman aterian. Erikoisruokia kasvissyöjille, vegaaneille ym. on saanut lentoyhtiöiltä jo iät ja ajat, joten asian suhteen ei pitäisi olla ongelmaa. Kuten arvata saattaa Pavelkan tapaus ei sujunut aivan ongelmitta.
Lentoyhtiö All Nippon Airways tarjosi Pavelkalle yhdeksän tuntia kestäneen lennon ateriaksi gluteenittoman vaihtoehdon, mutta sellaisen, mikä ei varmasti tyydyttäisi kenenkään tarpeita. Pavelka sai nimittäin yhden banaanin. Mikä parasta, banaanin vieressä olivat veitsi ja haarukka.
1. Pavelka kertoi kärsivänsä keliakiasta, joten normaalin ruoan syöminen ei ollut missään määrin vaihtoehto.
[post_title] => Lentoyhtiö veti naurettavuuden huipun - 9 tunnin lento ja ruokana vain banaani
[post_excerpt] =>
[post_status] => publish
[comment_status] => closed
[ping_status] => closed
[post_password] =>
[post_name] => lentoyhtio-veti-naurettavuuden-huipun-9-tunnin-lento-ja-ruokana-vain-banaani
[to_ping] =>
[pinged] =>
[post_modified] => 2017-05-02 23:27:10
[post_modified_gmt] => 2017-05-02 20:27:10
[post_content_filtered] =>
[post_parent] => 0
[guid] => http://hauskimmat.net/?p=65626
[menu_order] => 0
[post_type] => post
[post_mime_type] =>
[comment_count] => 0
[filter] => raw
)